Hjerteforeningen Hørsholm

Landsindsamling: Vi søger indsamlere til den 30. april !

Skrevet onsdag d. 26. april 2017

Søndag den 30. april 2017 afholdes Hjerteforeningens årlige Landsindsamling. I den forbindelse søger vi indsamlere, som vil påtage sig kortere eller længere ruter i Hørsholm eller Rungsted.

Alle indsamlere mødes den 30/4 kl. 10 til morgenbord i Frivilligecentret på 1. sal i det Gamle Rådhus, Rungstedvej 1 i Hørsholm.

Her bliver man instrueret i indsamlingsproceduren og får udleveret indsamlingsbeholderen (i form af en hjerteformet plasticbeholder).

Og senest kl. 14 returnerer man samme sted for at aflevere og opgøre det indsamlede beløb, som så straks dokumenteres i Hjerteforeningens indsamlings-IT-system. Mens dette pågår nyder vi en sandwich og en øl eller vand.

Tilmelding som indsamler og valg af indsamlingsrute:

Gå til Hjerteforeningens indsamlerformular: http://lokal.hjerteforeningen.dk/indsamling/new_2.aspx

Hjerteforeningen Hørsholm