<>Facebook logoIkon-TelefonSlice 1HF Logorip_downSlice 1Slice 1

HjerteRejser og -udflugter

Dejlige rejser og udflugter i ro og mag.

“Et vigtigt aspekt for Hjerteforeningens medlemmer er kontakt til ligestillede, socialt samvær og erfaringsudveksling. Det er derfor et betydeligt element i lokalforeningernes arbejde at skabe mulighed herfor.

Som formand for Hjerteforeningen Hørsholm har jeg længe næret ønske om at tilbyde Hjerteforeningens medlemmer selskabsrejser og -udflugter herhjemme og til udlandet, som indholdsmæssigt og hvad angår samvær, rejsetempo og -udfordringer er tilpasset vore medlemmers ønsker og fysiske formåen.

Jeg har derfor blandt andet indgået en aftale med Best Travel A/S på vegne af Hjerteforeningen Hørsholms medlemmer – samt Hørsholm Kommunes pensionister – om et samarbejde om grupperejser og kortere busture til spændende destinationer i udlandet.

Arrangementerne vil enkeltvis og i god tid blive annonceret på vores hjemmeside samt ved udsendelse af informationsmails til vore medlemmer.”

Med venlig hilsen,
Inga Nielsen.